ייתכן והוצאות הפרסום של העסק שלכם: הפצת מידע, חוברות, מחירונים וכו' גדלים יותר ויתר.
ואתם רוצים להוריד בצורה ניכרת את רמת ההוצאות, אך ללא פגיעה בלקוחות: הן בכמות הלקוחות והן באיכותם.
אז איך ניתן לממש זאת?
ואתם רוצים להוריד בצורה ניכרת את רמת ההוצאות, אך ללא פגיעה בלקוחות: הן בכמות הלקוחות והן באיכותם.
אז איך ניתן לממש זאת?
• פרסמו בעצמכם.
אפשר לעשות זאת דרך שותפים שלכם, ספקים, לקוחות אחדים, ארגונים שלא מוכרים לכם ואפילו דרך המתחרים.
• הכנסה של מספר פרסומות של כמה חברות למעטפה אחת. מחיר המעטפה, עיבוד ומשלוח יתחלקו חצי חצי. עלות כוללת של משלוח לא תעלה משמעותית בשל משקל כבד יותר. המעטפה תהיה שמנה יותר וכך תמשוך תשומת לב.
• החלפת מידע על לקוחות פוטנציאליים ואטרקטיביים. לכם יש מידע מועיל על ארגונים מסוימים וגם לחברה אחרת יש מידע דומה. אם תחליפו מידע ביניכם אפשר למצוא דברים מעניינים על הלקוחות הקיימים ולסמן את האחרים, שהם לקוחות פוטנציאליים.
• החלפת מידע בנושא איך לשתף פעולה עם קהל יעד מוגדר. זה מבוסס על ההנחה שלקבוצות לקוחות מסוימות צצות בעיות שמהן הם מעוניינים להפטר. לכן, הסבירות שהם יגיבו להצעה לפתור את הבעיה הקיימת מאשר לפתור בעיה אחרת שלא מפריע להם, גבוהה.
אלי שביט - מייסד ומנהל הפרוייקט
www.HomeBiz.co.il - רעיונות גדולים לעסקים קטנים
www.HomeBiz.co.il - רעיונות גדולים לעסקים קטנים